Idrettsfag

Er du glad i fysisk aktivitet, liker trening, tur og idrett generelt, er idrettsfag noe for deg. Allsidighet er i fokus, men du kan også spisse deg i en idrett.

Vi har relasjonsbygging i fokus, der klassefag hele veien gir trivsel og trygghet. Det blir mange opplevelser sammen med venner gjennom 3 år.

Aktivitet/idrett/trening hver dag gir motivasjon til hele skolehverdagen, det blir et avbrekk fra klasserommet, hvor man får holde på med interessene sine, det man liker best.

Generell studiekompetanse, grunnleggende idrettsutdanning og samarbeidsegenskaper gjør deg godt rustet til videre utdanning og arbeidsliv.

Følg oss på Facebook

Videosnutter på Facebook